Snart helg

Hellu alla som läser!

Idag har jag inte gjort något annat än att jag har setat här och ätit mat.. förutom varit i skolan då. Vi hade mattediagnos idag, och det gick nog bra. Men provräkningen nästa vecka vet jag väl inte om det kommer gå sådär super. Vi har på två kapitel, 5-6 och jag har typ glömt bort allt från 5... Men det får gå ändå, ska träna lite nu innan torsdag då vi har provet.

Jag ska förresten få en ny mobil. Min som jag har nu funkar, delvis. Luckan bak är lite lös men den lossnar inte och sen är den bakre högtalaren trasig. Men jag råkade tappa den ner för stentrappen i skolan en gång, och sen dess har den varit så. Så jag hör inte om nån ringer, smsar eller om jag har alarm. Men musik kan jag spela iallafall (tack och lov!) Jag är sugen på en Sony Ericsson Elm, en rosa. Men jag vill inte härma Emma som har en sån, och så är den ganska dyr också, så vi får se vad det blir.


del av min affisch

Kommentarer
♥ Skriven av: hanna sörensen

du kan ta bort mig från dina länkar eftersom min blogg inte finns längre (y)

2010-05-27 @ 20:34:39
♥ Skriven av: Anna

imorgon (fredagen den 28 maj) har vi skolavslutning, jätte skönt :)

2010-05-27 @ 20:48:00
♥ Skriven av: Heeej

Elm är ju inte speciellt dyr, typ 1700 och särskilt bra är den inte heller. Köp en touch ist, det är bara onödigt att köpa med knappsats nu när det börjar sluta tillverkas:P

2010-05-27 @ 21:15:33
♥ Skriven av: Ellen

Hej!



För ett tag sen skrev du i bloggen om att ni misstänkte att det kanske spökar i ert hus eller pågick nån form av paranormal aktivitet.

Gör det fortfarade det?



Ha det gott!

2010-05-27 @ 21:41:09
♥ Skriven av: Isabell :)

Det har vi med jag ska bara göra diagnos 6 sen blire prov på kap 5-6!! :)

2010-05-28 @ 07:12:49
URL: http://isanordberg.blogg.se/
♥ Skriven av: Lewe

Heiijj!!

Jag tycker att din blogg är jätte bra!!

Men jag har en fråga hur många lady gagga saker har

Du???

Hhihihi lite konstig fråga...

Ha det gott!

2010-05-28 @ 07:35:06
♥ Skriven av: ♥Elin♥

Hej! :)♥

din blogg är jätterolig att läsa! Du verkar också vara en helt underbar person och är jättefin!<3 :) Ha gärna fler videoinlägg, då blir bloggen ÄNNU bättre:D<3 kram elin♥

2010-05-28 @ 17:54:36
♥ Skriven av: lina

vilken mattebok har ni?

vi har också prov på kap.5-6 nu i veckan... :)

2010-05-29 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback