Sunday

Heeeej!

Idag är jag på bra humör, liksom jag var igår. Jag hade verkligen damp igår med Millah på msn! Lyssnade på massa musik så man blev helt speedad och allt! Asroligt var det (;

Men iallafall, jag har insett att jag vill åka utomlands. Till antingen New York eller Turkiet. New York för shoppingen, Turkiet för att sola och bada. Men det lär ju inte hända.. Så vi kan lika gärna glömma det direkt.

Sen har jag faktiskt insett hur lite tid vi har kvar i skolan innan vi får sommarlov alltså! Det är bara 6-7 normala skoldagar kvar! Annars är det typ 11. Vi har till exempel nattvandringen, miljödagar, klassens dag & sen ska 7A vara med våran klassföreståndare en hel dag så vi slipper vanliga lektioner. Jag har inte fattat att det snart är sommarlov, det känns liksom inte så än. Men det kommer väl sen när jag har köpt skolavslutningskläder och sånt.

Jag hittade förresten massa klänningar på modegallerian.se som jag hade velat ha på skolavslutningen, men det är ju mest märken, så då blir det så jäkla dyrt. Så vi får se om vi åker till Mora nån dag här i veckan och kollar där.


Kommentarer
♥ Skriven av: Linnéa

Hejsan! visst är det skönt att snart slipp skolan. Haha så hilma skol-less men det var inte det jag tänkte prata om. Utan jag undrar hur man gör en header lixom hur får man in den på bloggen? hehe och hur gör man en header? jag är lite trög xD haha man iaf skulle vilja ha ett svar! hihi du har en jätte fin blogg!! det är så kul att läsa din på vissa andra tråkar dom bara ut en men det gör inte du! hihi ha det bra kram Linneaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback