Svar på kommentar

hur kommer det sig att din syster Linnea får så många komentarer men inte du?? :)
Jag tycker det är bra att du inte får så många komentarer för då kan jag komentera :) oh då läser du säkert dom! :D
Jag hoppas att det kommer en säsong 3 i familjen annorlunda och att ni är med :D<33
Men hur länge sitter lösnaglar på??:)

Svar: Haha, jag vet faktiskt inte varför Linnéa har mer kommentarer, men hon har lite fler läsare än mig så det kan ju bero på det. Oh ja, jag läser alla kommentarer.
Angående Familjen Annorlunda så vet vi ingenting än.
Lösnaglar kan sitta fast upp till över en vecka om man limmar ordentligt och är lite försiktigare med vad man gör med händerna (:

Kommentarer
♥ Skriven av: Jossan

Men sopa, du tror att du kan allt, men lösnaglar får max sitta i 10 dagar och för det behöver man inte limma mkt. Huvudsaken är att man har naglar av ngt bra märke:o

2010-05-25 @ 16:12:47
♥ Skriven av: sarah

Kan inte dina andra syskon skaffa blogg typ matilda och lovisa (=

2010-05-25 @ 17:51:15
♥ Skriven av: sarah

kan inte Matilda och Lovisa skaffa blogg =)

2010-05-25 @ 17:52:40
♥ Skriven av: Lina

hoppas att ni blir med i säsong 3 eran familj är ju underbar :) om man säger så

2010-05-25 @ 18:31:33
URL: http://http/www.linagardskog.blogg.se
♥ Skriven av: 16-åring läsare

Hej, jag gillar din blogg för du skriver så "bra" :)

Kul och intressant läsning, men oxå för att du delar upp texten i stycken och skriver rätt grammatiskt. Jag är typ allergisk mot bloggare som inte kan skriva rätt ;)

Tummen upp alltså!

2010-05-25 @ 18:33:51
♥ Skriven av: hej

jag tror det är för Linnéa uppdaterar mer:)

2010-05-27 @ 15:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback