Tisdag

Hej!

Sorry, nu har uppdateringen varit låg igen.. Men nu kommer det några inlägg på rad (:

I tisdags så var jag med Minde igen. Men vi gjorde inget speciellt. Vi cyklade runt lite och satt inne på rummet och pratade. Så mycket mer hände faktiskt inte. Jag hade däremot fortfarande ont i fötterna sen Månsta... Att gå nästan 12 km i Converse är inte direkt det smartaste jag har gjort ^^ Men nu är det bra så jag kan gå på hela foten igen och slipper gå på "sidan".

I skolan på håltimmen så hade jag & Anna-Lotta tråkigt förresten. Så, hehe, vi täckte Lotta med gräs ^^ Och så gjorde vi två videos... Retarded edition. Fail kvalité jag vet.








Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

bara för du lärde dig ordet retarded idag XD

2010-05-20 @ 18:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback