Tråkiga dagar

Hej allihopa!

Idag har skolan varit rätt OK. Eller, nej förresten, det har varit drygt. Vi hade först engelska och kollade på några "sagofilmer" som sög. Sen hade vi svenska med nån vikarie så jag satt bara och klottrade i mitt block. Efter det var det bild och där var jag faktiskt ganska aktiv och gjorde något för en gångs skull. Men sen var det mat, idrott och franska.. Alltså tråkigt.

Vädret gör mig irriterad. På morgonen är det soligt och så, och när man går hem är det nästan att det börjar regna. Och sen är det kallt! Vart tog värmen vägen?

För övrigt så är jag liiite gladare idag, iallafall när jag är i skolan, för där har jag mina kompisar och träffar folk. Men när jag kommer hem så sätter jag mig bara vid datorn och lyssnar på musik så jag inte bryr mig om något annat. Jag känner mig som ett emo, haha ^^

Imorse förresten så försov jag mig en halvtimme också.. Det gjorde mig inte precis gladare kan jag säga.

Men nu måste jag gå och säga till Lovisa att vi ska börja göra mat. Hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: jannica

Kolla gärna in min blogg: http://jannica.devote.se



& ÖS PÅ MED FRÅGOR HÄR: http://www.bloggsvar.se/jannicadihlen



puss! ♥

2010-05-05 @ 15:36:07
URL: http://jannica.devote.se
♥ Skriven av: lotta

du ÄR emo XD

2010-05-05 @ 16:24:51
♥ Skriven av: Elina

Men... Börjar ni göra mat klockan 3? Eller ja.. Är det för att ni är så många eller? Älskar er familj! Puss puss! <3

2010-05-05 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback