Tuesday

Hejhej!

Jag vet inte vad det är som händer.. Jag tror att jag håller på att bli deprimerad. Jag är trött hela tiden och sitter bara och tänker på massa konstiga saker. Det känns som om jag har beslutsångest, fast över vad vet jag inte.. Jag vet kanske en sak som orsakar att jag tänker och känner beslutsångest, men det tänker jag inte berätta. Tyvärr. Men just nu känns allting meningslöst på nåt sätt. Jag äter inte ordentligt för att jag känner ingen direkt matlust. Jag ligger ofta på sängen och lyssnar på massa depplåtar.. Och vädret påverkar även mitt humör, liksom, det snöade idag, och det är maj! Inte okej. Men ändå, jag vet inte vad jag ska göra heller som kan få mig att må bättre. Jag känner inte heller någon ork eller inspiration till att fixa mig eller gå upp på morgonen längre. Och dessutom så tror jag att min locktång som jag plattar håret med håller på att gå sönder. Inte okej det heller. Jag antar att jag behöver denna weekend i Stockholm för att få upp mitt humör igen.

Men okej, annars då. I skolan idag så fick vi veta vad vi fick för betyg på hemkunskapsproven. På att baka bullar fick jag VG- och på köttbullar fick jag G+. Alltså mer än godkänt.

Senare idag ska jag tvinga mig själv upp till sporthallen på cirkelträning. Det känns som att det var ett bra tag sen nu. Det blir nog att jag tränar med Emma som också ska dit (:

Förlåt förresten för att jag verkar så depp och inte lägger ut några bilder, men som sagt, ni ser ju själva här ovanför vad anledningen är till att mitt humör inte är på topp, och bilder behöver man en kamera till..

Kommentarer
♥ Skriven av: Jessica

Hej söta du :)

Jag har en ny blogg. Hoppas du kan titta in eller länka mig <3

Puss kram <3

2010-05-04 @ 16:26:50
URL: http://lillaasystern.blogg.se/
♥ Skriven av: lovisaA :)

Frågestund på min blogg :)

Fråga mig vad du vill mellan himmel & jord!

Du är värd guld om du kommenterar en fråga eller flera ♥



http://lovisalindstroms.blogg.se/2010/may/ask-me-something.html#comment

2010-05-04 @ 17:16:57
URL: http://lovisalindstroms.blogg.se/
♥ Skriven av: anonym

Stay strong :( <3

Vet precis hur du knr. Man knr sig typ trött på allt, orkar knappt göra nått och livet känns så jävla meningslöst :S

snöade btw här oxo idag, och jag bor i bohuslän!

Skuuuuumt väder typ ._.'

2010-05-04 @ 17:50:55
URL: http://haringen.devote.se
♥ Skriven av: Anonym

Går du i 7:an och får betyg? Vi började få betyg i 8:an

2010-05-04 @ 18:18:22
♥ Skriven av: Anna

Jag har några frågor jag hoppas du kan svara på!



1.Hur ser man skillnad på Isac och Noel??

2.Kan du ha dagens outfit oftare?

3.hur ofta är du hos din pappa??



Kram,Anna :)

2010-05-04 @ 20:09:29
URL: http://annaaaaaaaaaaaa.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

ojdå! SNÖ! i uppsala har vi strålande sol och 16 grader :D

2010-05-04 @ 20:23:36
♥ Skriven av: Amanda

du beskrev de där precis som jag va för kanske 2 veckor sen ? jag mådde skit orkade inte kliva upp fixa håret eller sminka mig. Åt inte ordentligt låg mest i sängen o grinade. Men nu är allt bra, jag berättade för mina vänner hur jag kännde och dom hjälpte mig.. så jag ska tacka dom..

Hoppas de blir bättre för dig oxå.. <3

2010-05-04 @ 20:40:54
URL: http://amandapernilla.blogg.se/
♥ Skriven av: Ellen

Jag är exakt i din sitts just nu, jag vet precis vad du pratar om! Man tror att man är som en häxa inför sina vänner fast dem är allt man har, jag finns iallafall om du behöver prata vännen ♥

2010-05-05 @ 15:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback