Äntligen har vi fått snö!

Yes, precis som rubriken säger så snöade det inatt! Visst, inga mängder men marken är då vit iallafall. När jag kollade ut genom fönstret i morse blev jag asglaaad! Gud vad jag har velat ha snö länge, och som Emma sa: NU JÄVLAR BLIRE KRIG!!!!!

Men iallafall, jag måste bara störa mig lite.. Hur fan kan jag bli klar samma tid som jag brukar när jag sover 45 minuter längre? Jag börjar liksom kvart i nio, alltså hade jag sovmorgon, och då sov jag längre, men ändå blir jag klar vanlig tid, jag fattar inte.. Onödigt iallafall eftersom jag får lov att sitta här 45 minuter till D:

Men men, bilder kommer upp när jag kommer hem från skolan, ciao!


Kommentarer
♥ Skriven av: alex

bilderna ser jag fram emot väldigt mycket :)

2010-11-10 @ 10:33:37
♥ Skriven av: Jessica

hos mig snöade de hela dagen igår de gick knappt att gå ut för all snö blåste omkring :)

2010-11-10 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback