Inga bilder

Hejsan alla läsare!
Shit vad den här veckan har gått fort! Redan fredag imorgon ju. Men det är bara bra, jag har längtat efter helg ända sen lovet tog slut..

Vad jag ska göra i helgen vet jag inte än. Om Minde blir frisk så vet jag ungefär, men det går inte om hon är sjuk. Så ifall hon fortfarande är sjuk (vilket jag tror) så har jag inget planerat. Kanske träna till teknikprovet vi har på tisdag? Nee, det lät tråkigt. Gör det på måndag eller nåt, haha.

Nej, nu ska jag äta, see you lateeeeeer!


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Jag säger bara , jag ska till skolan i morgon och vi ska vara i helgen och vi ska äte ben'n'jerry glass framför en film vi sett 10000 ggr:P

2010-11-11 @ 19:08:44
♥ Skriven av: Natahlie

Hej :) Vilken fin blogg du har :P Jag såg dig jätte mkt på tv förut det tyckte jag var riktigt coolt! Din blogg verkar intressant och gillar du skvaller borde du kolla eonline. Dom har oxå en kanal som jag brukar titta på hela tiden. Det är verkligen mkt och kändisar där. Oj lång kommentar :O Men ha en bra helg. Jag kollar säkert in fler ggr ! :)

2010-11-14 @ 00:44:52
URL: http://natahliesvedberg.blogg.se/
♥ Skriven av: alma

vill du ha fler syskon?

och tro du att du kommer få det, och säg inte att du inte vet för du kan ju alltid ana att det skulle kunna bli ett till.

2010-11-14 @ 01:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback