Lite frågor och svar

Jag märkte att det kom upp flera frågor kring Alex, så jag ska svara på några nu tänkte jag.

Varför har han flyttat?
För att han går gymnasiet i Borlänge

Vem fick ta över hans rum?
Evelina och Olivia

Bor han själv eller hos/med någon?
Själv

Sen tänkte jag ta upp frågor kring flytten vi ska göra inom en snar framtid.

Vart ska ni flytta?
Inte ifrån Älvdalen iallafall

Varför ska ni flytta?
För att det är dyrt att bo här i lägenheten nu när mamma inte har någon inkomst

Flyttade ni inte ganska nyss?
Vi flyttade ner på byn från huset i Rot för drygt ett år sen

Ska ni flytta till hus eller lägenhet?
Ett hus

Kommentarer
♥ Skriven av: olivia

kan du visa bilder när ni har flyttat :D ?

2010-11-24 @ 17:48:35
♥ Skriven av: tanja

kmr alla av er barn få eget rum elr kmr några dela

2010-11-24 @ 22:41:38
♥ Skriven av: L

är din bror singel??? ;) ;)

2010-11-24 @ 23:05:52
♥ Skriven av: lovisa

har din mamma och din låtasas pappa skillts sig?

2010-11-25 @ 15:19:41
♥ Skriven av: fia

vilket gymnasium går din bror på ?! :o

2010-11-25 @ 17:22:07
♥ Skriven av: Anonym

frågor: har din mamma och pappa (låtsaspappa altså) skilt sig?

och: varför ska ni flytta till ett större hus om din mamma inte har råd med det ni har nu? blir inte det dyrare?

2010-11-25 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback