We are who we are

Hellu!
Sorry för dåligt bloggande idag, men först har jag gjort matteläxa, sen försökte jag mig på gelé naglar, alltså, ett tips bara: GÖR DET INTE! Inte utan hjälp iallafall! Jag minns att jag gjorde det förra vintern också, och det gick lika dåligt den gången med.. Det slutar med att jag ångrar mig när jag har gjort en nagel och försöker dra bort den när jag har setat och målat den med gelé och sprayat så att den har stelnat, hahaha.. Okej, ni kanske inte fattar, men jag vill iallafall bara säga att inte göra det utan hjälp!

Anywayssssss, såg en kommentar från Samantha till inlägget där jag skrev om sommaren. Omg säger jag bara, jag började nästan grina, gud vad jag saknar det vi gjorde alltså! Det här var fan den bästa sommaren, jag har aldrig haft så kul som då tror jag. Iallafall om man räknar bort dom dagarna jag satt inne på mitt rum och var emo......

Nej, vintern ska fan bli bäst! Wäsa here I come säger jag bara! ♥






Kärlek ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: johanni <3

FAAAAAAN vad jag saknar er :(

<3<3<3

2010-11-18 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback