Weekend med Minde

Heeeeeeeej!
Den här helgen har jag spenderat med Minde, inte så oväntat kanske? Det började med att vi for hem till henne på fredagen och åt Ben & Jerry glass och kollade på tv. Sen innan Idol kom mamma och hämtade oss så vi åkte hem till mig och kollade på det och sen sov hon hos mig. 

Sen fick vi värsta awesome idén, så tyvärr, alla som har tänkt att träffa mig nån helg nu fram tills det är julafton kommer bli besvikna för jag och Minde kommer vara uppbokade varenda jäkla helg tills vi får jullov! Vi ska kolla på dom bästa julkalendrarna genom tiderna som vi har på DVD/VHS och bara tagga inför julafton! Det kommer bli grymt! Sen har vi lite andra saker framöver som kommer bli great också, mer om det kommer senare. Asså, jag känner mig typ lite high on life just nu! Vi var till och med ute i snön och åkte madrass och tefat i går, haha!

Bilder får ni senare när jag får dom av Minde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback