Bra pappa, duktigt

Hej allihopa!
Idag fick vi tillbaka vårat franskaprov som vi hade förra veckan, och till min förvåning hade jag 85,5 poäng av 96! Jag är nog inte så dålig på franska som jag tror att jag är, hehe.

Anyways, när jag kom hem idag från skolan så ser jag att Lovisa sitter på trappen utanför dörren. Så jag frågar varför, och så säger hon att pappa inte har lämnat nyckeln ute efter sig imorse. Det värsta med det var ju att det regnade och blåste askallt, och han kunde inte komma hem med den för han fick lov å göra klart nåt på jobbet. Så då ringde jag mamma och hon kunde inte heller för hon satt i ett möte. Haha och så kommer Linnéa också hem. Så vi gick in i pannrummet tills klockan blev efter fyra nångång och mamma kom hem och låste upp. Och vi slutade skolan tre...

Men aja, intressant vetande, nu ska jag göra nåt annat, hörs sen!

Kommentarer
♥ Skriven av: Sara

har du inte en egen nyckel? det brukar man ju typ få när man är 7år! haha :D fin blogg

2010-10-18 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback