Första snöööön

Hallo!
Idag efter skolan så var jag med Minde och kom hem nyss typ. Först satt vi utanför skolan i typ en timme och frös häcken av oss. Sen gick vi hem till henne och gjorde mat. Sen kom Thomas, och ett tag efter att han hade åkt kom Jonthe. Vi hade väl damp inne på Mindes rum och fjanta oss innan Idol började. Sen for Jonthe hem. Jag och Minde gick in och lamade på rummet igen och pratade innan mami kom och hämtade mig. Och bäst av allt med den här dagen var att FÖRSTA FUCKING SNÖN KOM IDAG! Ni förstår inte hur överlycklig jag blev, jag har längtat efter vintern aslänge nu!

Har det börjat snöa hos er också?



Bilder från februari

Kommentarer
♥ Skriven av: Nora

vad cooolt med snö redan! jag blir avundsjuk vi har ingen snö alls :(

2010-10-16 @ 07:51:21
URL: http://nooooras.blogg.se/
♥ Skriven av: Annie

Fan vad kul med snö jag längtar tills att vi ska få snö här nere. Men bor man så långt ner som jag då får man ta och vänta ett tag......

2010-10-16 @ 09:43:36
♥ Skriven av: Julia

det snöa lite hos oss...:)jag ääälskar vintern<3333♥♥♥

2010-10-16 @ 10:10:55
♥ Skriven av: Elin

Ahh, jag verkligen älskar vintern.. Eller ja, inte att man måste ta på sig sjukt mycket kläder men annars hehe:P

Men bor i skåne.. Så snön har inte kommit inu..:(

2010-10-16 @ 14:52:29
♥ Skriven av: Vendela

Naj, ingen snö än här inte. Jag vill ha snö, palla äckel höst :o

2010-10-16 @ 15:15:00
♥ Skriven av: Anonym

fan löven är ju fortfarande gröna här blir ingen snö...

2010-10-20 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback