Frågor & Svar

tjah Amanda! Jag måste säga att du är grymt cool och fiin! :D
Jag älskar din blogg! ;)
Jag måste bara få fråga 2 saker....
1. hur fixar du ditt hår? (det e jättefint!)
2. vart brukar du köpa dina kläder?
Tack så mycket!
1. Jag plattar bara håret och tuperar lite. Sen massa spray. Inget speciellt egentligen. Sen har jag ju löshåret ibland också. (:
2. Typ vanliga affärer som H&M, JC, Gina, Cubus osv

varför vill du ha snö :S???
det är ju typ lite tidigt med snö nu....
hatar snö. men jag bor ju inte högt upp i landet, men ändå. sjukt
Jag vill ha snö för att jag är så less på "hösten" som aldrig verkar ta slut. Sen så vill jag börja åka slalom!

Hur många grannar hade ni i rot?
Några i din lr dina syskons ålder?
Vi hade tre hus runt vårat.. eller hur man ska säga. Alla hus var nästan på samma gård. Det enda barnet är en pojke som är lika gammal som Olivia som har sitt "sommarhus" där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback