Questions & Answers


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

hoppas på frågestund snart :)

2010-10-19 @ 10:18:55
♥ Skriven av: Isabell Andersson

Till frågestunden:

När fick du din första mens? :)<3



Vill gärna veta, snälla svara!! (L)

2010-10-19 @ 18:15:08
♥ Skriven av: Moa Lundberg

Hej vill bara säga en sak , Vivaz pro suger! Köpte en sån eller ja jag fick låna den från telenor för att se om jag ville ha den eller en xperia! och det är en riktig skit mobil! den är snygg och allt men den är skit! Min var trasig redan när jag tog upp den ur kartongen och dom sa att det var många som hade fått fel på den typ direkt! och du kan inte ladda ner hur mycket spel du vill gratis...Det kan du göra på xperian! Så jag rekomender den! har själv en röd x10 mini pro och jag älskar den!:)

2010-10-20 @ 20:49:38
URL: http://moosiiis.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

hejsan:)



en sak jag undrar.

rakar du benen?

plockar du ögonbrynen?

andvänder du bh?

om , hur frågade du din mamma?

TJEJPROBLEM du vet..:)

2010-10-24 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback