Saturday Night Fever

Hej alla!
Igår blev det inte att vi for upp till Nässjön ändå.. Så jag, Millah, Jonthe och Lotta var ute på byn istället tills det blev så jäkla kallt så vi gick hem till mig. Då satt vi inne på mitt rum och åt godis och hade D-A-M-P! Lotta satt på golvet och gjorde en "teater" med gosedjur. Jag tror seriöst inte att jag har skrattat så mycket på länge alltså. Eller jo, skrattanfallet på NO:n var värre, men ändå. Det blev nog lite sockerkick blandat med överenergi och trötthet som slutade med allt skratt. Men kul var det.

Tyvärr har jag inga bilder, men jag filmade teatern som Lotta gjorde. FAST det syntes typ ingenting och den var typ 7 minuter lång så jag orkar inte lägga upp den här..

Nu ska jag gå och hämta chips och börja med min design tror jag (:
Hörs senare!


Kommentarer
♥ Skriven av: Lovisa

Snälla du, kan inte du byta designe. Och ingen bild på lady Gaga!!?

2010-10-17 @ 15:58:53
♥ Skriven av: keela

åh, vad jag blir glad :) tack så jättemycket!

2010-10-17 @ 16:30:51
URL: http://keeela.blogg.se/
♥ Skriven av: olivia

ÅÅÅh jättefin design :D

2010-10-17 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback