Snart Halloween ♥

Hallo!
Jag insåg just en awesome grej. Det är ju förfan sista veckan nu innan vi får höstlov! Jag har haft tankarna på annat håll tydligen så jag har inte tänkt på skolan alls. Men gud vad skönt det ska bli! Jag har bestämt att jag ska gå "bus eller godis" med Lotta och Millah iallafall (ni får tycka att vi är töntiga, men vi är alltid oseriösa så det är inget nytt) och på älgfest med Minde och Fiffi. Så lite har jag inplanerat iallafall.

Sen kom jag på att förra året den här tiden var det inte så kallt ute? Jag och Linnéa var liksom ute och tog "modellbilder" i linne.. Visst var det kallt, men inte tio minusgrader som det är nu iallafall.


Bilderna är tagna 29/10 förra året

Kommentarer
♥ Skriven av: linnéa

29/10?

2010-10-24 @ 18:04:42
URL: http://neaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback