Tarte aux pommes

Helluuuuuuu!

Ny vecka, nya förväntningar. Idag har skolan varit rätt chill. Vi bakade till exempel äppelpaj på franskan, filmade på svenskan och fick sluta 40 minuter tidigare från SOn. Riktigt nice! Nu återstår det bara två vanliga skoldagar den här veckan. För på torsdag ska vi på teater hela eftermiddagen (tror jag) och sen är det studiedag på fredag så vi är lediga! Awesome! Jag och Minde ska även på 18års fest som Fiffi och hennes kompis har på fredag, måste bara hitta något att ha på mig..



Anyways, nu ska jag göra engelska läxan.. Hörs nog senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hej!

Jag bara undrar en sak...hur fixar man header på blogg.se?



btw: jättefin blogg:)

2010-10-04 @ 16:44:38
♥ Skriven av: Pattiz

Hur många unika läsare har du per dag?

2010-10-04 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback