Nice

Hejhej!

Jag känner mig smått stressad just nu.. Jag blir nämligen hämtad 18:30 för att åka på Coz (Club Nova) i Borlänge! Och jag känner på mig att det kommer bli grymt!

Anyways, just nu är Fiffi här och ska vara barnvakt då mamma & pappa är i Stockholm för att gå på Kristallen galan som är ikväll. Den sänds även på tv4 klockan 20:00 ikväll, ifall ni vill kolla. Familjen Annorlunda är nämligen nominerad för.. nånting (?) som jag har glömt, hehe.

Men här får ni ett par bilder från dagen! Söta vänner jag har va? (;




Nu ska jag käka pizza, hörs kanske innan jag far, annars blir det imorgon! ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Annie

Familjen annorlunda är nominerad för årets bästa tv-program XD jag har faktist röstat

2010-09-03 @ 19:27:06
URL: http://anniecarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback