God Natt

Hej på er!
Tänkte bara säga att jag har haft fullt upp med läxor idag och jag är störtförkyld. Fast det är bättre nu i och för sig, men igår och imorse var det asjobbigt. Var faktiskt nära på att gå hem från skolan, men jag gjorde det aldrig. Och på tal om läxor, jag fick lov att skriva om min reflektionstext idag. Den skulle tydligen vara på typ 2 A4 papper. Men som tur är så behövde man inte ha dataskrivet, så då tog det mera plats och gjorde så det såg ut som att det var mer, mahaha.

Annars då? Det händer inte så mycket. Jag ligger och lyssnar på gamla låtar jag hittade i mina spotifylistor. Men jag ska väl snart släcka och sova, är jättetrött. Så godnatt så hörs vi imorgon!


Hittade en bild från februari som jag bjuder på.


Kommentarer
♥ Skriven av: rebecka

eeh, har inte ni påsklov ? hahah :p

2011-04-18 @ 23:57:23
URL: http://bexstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback