Possibility

Hej!
Igår var jag & Linnéa barnvakt åt de små på kvällen för att pappa var i Sälen med sitt jobb och mamma var hos Sara efter att dom hade varit på kör. Så vi åt tomtegröt (!) som mamma hade gjort åt oss som kvällsmat, sen hade vi påskmust, popcorn och ostbollar. Vi kollade på Pokémon filmen och Isac, Noel och Theo somnade en efter en. Så när filmen var slut tog jag, Linnéa, Evelina och Olivia fram glass och färska jordgubbar (♥ ♥ ♥ ♥) som vi satt och åt i soffan. Mys!

Idag vet jag inte vad jag ska göra mer än att gå på gospelkörens konsert i kyrkan klockan fem som bl.a mamma är med i. Men jag hittar väl på nåt. Vi hörs sen!

Kommentarer
♥ Skriven av: emma :D

matilda o lovisa då?

var inte de hemma? :p

2011-04-09 @ 14:35:27
♥ Skriven av: Amanda Johansson - Livet i en annorlunda familj?

matilda var hemma fast på övervåningen med massa kompisar, lovisa sov över hos en kompis (:

2011-04-09 @ 15:16:40
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback