They try to change me, but they realize they can't

Shit vad dåliga bilderna blev i förra inlägget såg jag nu, men skitsamma.. Hej förresten.

Jag har tänkt på en grej. Jag har gjort 998 blogginlägg med det här. Så när jag nått 1000 tänker jag ha frågestund och ge er en ny design tänkte jag, vad tycker ni om det? Sen kommer jag avslöja en kul grej nästa vecka också. Kuuul vaaaa? :D Fast nu kom jag på en grej.. I helgen ska jag, Linnéa och Fiffi vara i Väsa och tjocka oss, som vanligt. Men frågestund blir det, designen kommer lite senare. Gud vad jag har sagt det där många gånger fast det aldrig har hänt..

Nu snart ska jag iallafall till Sara och toppa håret.. Om det ens behövs, tycker inte att det har varit så slitet sen jag klippte mig. Vi får se. Hörs kaaaaanske senare, annars: Ha en fortsatt bra dag!

 



Slänger upp två bilder på mitt hår, det var någon som undrade hur det såg ut just nu.


Kommentarer
♥ Skriven av: jagmeyooo

blir det inte dyrt när du klipper din en gång i månaden eller är sara en kompis så ni inte betalar? :o :)

2011-04-14 @ 21:47:04
♥ Skriven av: Anonym

fint :)

2011-04-15 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback