Svaren på frågestunden

När går du och lägger dig på helger och vardagar?
På vardagar brukar jag försöka lägga mig runt 22. Men på helger blir det väl senare.

Vilken är din favoritmat?
Mjölkmakaroner

Vem i din familj gillar du mest? Om du får välja en.
Det beror på. Men just nu Noel.

Skulle du kunna göra en sminkvideo på hur du sminkar dig på vardagarna eller har du gjort någon?
Jag ska försöka göra en video. Jag gjorde en liten guide med bilder (länk) för ett ganska bra tag sen, men jag sminkar mig inte likadant längre..

Var skulle du helst vilja bo? Huset i Rot, lägenheten eller där ni bor nu?
Där vi bor nu

Vilken är din naturliga hårfärg?
Vet inte riktigt. När jag var mindre hade jag rött, men nu är det väl kanske mer råttfärgat?

Hur mycket får du i månadspeng?
500kr

Vem är den absolut snyggaste kändisen?
Ouh, den var svår.. Men jag tror att jag måste säga Cam Gigandet, särskilt i Burlesque!

Hur mycket pengar brukar du ha med dig till skolan?
Typ inget alls. Har ingen anledning till att ha det.

Vad har hänt med Linnéas ''stalker'', hon som skrev om Linnéa på sin blogg? Har ni pratat med henne eller så? Isåfall vad sa hon?
Menar du hon som låtsades vara Linnéa för rätt längesen? Hon slutade.. Jag tror Linnéa bad henne sluta och sen bytte hon blogg eller nåt. Men vi vet vem det är och vart hon bor, haha ^^

Favorit djur?
Jag gillar inte djur egentligen, men kanin om jag måste välja.

Favorit skol ämne?

Hm.. kanske bild eller engelska.

Brukar du läsa några bloggar som dem som kommenterar säger till om?
Hehe, nej.

What is the most tiniest thing you have every seen?
I don't know. Dust? Lame answer...

Om du skulle få barn, vad skulle det heta då? Tjej och kill namn?
Jag älskar namnet Elora, så om jag skaffar barn nångång, och det blir en tjej, så SKA det heta Elora. Men annars gillar jag Adam eller Colin. (Lol, Maddes barn heter så, haha)

Kan du inte visa mer bilder på ditt hår?
Jodå, när jag har tagit fler så. ;)

Har du en OnePiece? Isåfall vilken färg?
Nej :( Jag vill ha en lila/rosa.

I ett avsnitt av Familjen Annorlunda sa Tina att ni gillade Jonas Brothers. Gör ni/du fortfarande det?
Gjorde hon? Haha det minns inte jag. Men dom är väl okej. Jag lyssnar inte på dom direkt, men spelas det en låt med dom så lyssnar jag väl.

Snälla kan du lägga upp en sminkvideo?
Ja jag ska det inom en snar framtid.

Går du på någon sport?
Haha, nej

Vart laddar du ner dina filmer som du ser på?
Höhö, lova att inte säga? Närå, men det är piratebay, tankaner, tankafetast, isohunt......

Ungefär hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?
Varje månad vet jag väl inte, shoppar faktiskt inte varje månad. Men när jag väl gör det så brukar det vara iallafall MINST 500kr.

Brukar du göra nåt efter skolan eller är du bara hemma?
Jag åker typ hem direkt och sen stannar jag där. Haha.

Har du köpt något på ebay någon gång?
Nope

Har du någon gång provat att göra akrylnaglar? Kan du berätta hur man gör isåfall?
Nej det har jag inte. Jag gör bara mina vanliga som jag köper och målar/stylar själv.

Kan du lägga upp dagens outfit oftare?
Jag kan försöka.

 

Hoppas ni blev nöjda med svaren! Det blev inte så många frågor den här gången, men det var rätt skönt faktiskt.


Kommentarer
♥ Skriven av: majja

kan du inte ha en till frågestund?

jag missade den!:(

2011-04-17 @ 18:29:50
♥ Skriven av: Amanda

Åhh herregud. Hade Linnéa en stalker?! Tur att jag skrev till rätt Linnéa då. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback