Våfflor ♥

Hej på er!
Nu har jag för en stund sen gräddat våfflor till oss barn. Sen två veckor tillbaks ungefär så har jag ätit våfflor nästan varje dag. Till frukost och kvällsmat. Åh vad gott det är, men man måste ha jordgubbssylt på! Jag vet inte hur det kom sig, för innan har jag inte varit så förtjust i våfflor faktiskt, men nu är det min drog.



Nu snart ska jag sätta mig och göra mig av med lite läxor. Matte och svenska. Ligger efter som fan i matten insåg jag idag när Jeniffer fråga om vi skulle vara på s. 212 den här veckan. Alltså.. Jag är på 192 typ. Men jag gör A och B uppgifterna, det finns C också. Och sen är det lite beskrivningar hur man gör osv som tar bort några sidor, men det är ändå mycket. Så jag lär väl ta tag i det där nu. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback