Feeeting

Hejhej!
Nu har jag precis fetat i mig fika bestående av kladdkaka, glass, grädde och jordgubbar. Känner mig spyfärdig ungefär. Men gott vare!

Förresten, en av videosen är klar, men den är på min dator och det är nåt damp med den så jag kan inte ladda upp den på youtube tydligen.. Suck! Så vi får se när youtube vill fungera. Annars får jag väl göra om skiten och ladda upp från någon annan dator..

Nu ska jag iallafall gå och fixa mig lite, sen lutar det väl åt Nässjön med kompisar jag inte träffat sen skolan slutade typ. Ska försöka ta lite bilder då också. Men ha det sålänge!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

f*n, jag döööör. :( Jag vill se videon!

2011-08-07 @ 12:13:14
♥ Skriven av: Emelie

Vad har du för kamera? :)

2011-08-07 @ 15:22:09
URL: http://emeliedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback