Filmmys

God morgon! Kul att så många har svarat på frågorna! Har läst alla som har svarat än så länge och det är jätteroligt att se vad ni skriver. :)

Pappa kom in och väckte mig och Linnéa (som dock somnade om) för en stund sen. Orkaaaar inte. Är astrött fortfarande. Kommer aldrig klara av att somna och gå upp till skolan imorn alltså, haha.

Bloggade ju inatt men glömde berätta vad jag hade gjort på kvällen. Nästan hela familjen hade lördagsmys! Har inte hänt på aslänge (iallafall inte när jag har varit med). Förut hade vi jämt både fredags- och lördagsmys, men nu vet jag inte vad som har hänt. Vi såg iallafall Water for elephants och åt pannacotta med hjortronsylt, godis, chips, popcorn.. you name it. Filmen trodde inte jag skulle vara nå bra först, men den var faktiskt jättebra! Kul med en lite annorlundare film för en gångs skull som inte bara handlar om samma saker hela tiden.




Pannacotta ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Kan du göra en länk till bilderna på erat nya hus på linneas blogg du länkade dit förr men hittar inte dn länken

2011-08-21 @ 13:07:56
♥ Skriven av: Anonym

Amanda se nu imorgon något positivt med skolan och skit i allt negativt ;)

2011-08-21 @ 16:07:05
♥ Skriven av: Celina

Hej! Nu har jag en dagens blogg-tävling på min blogg :)

Skriv en kommentar att du är med så lottar jag ut vinnare imorgon!

2011-08-21 @ 19:23:30
URL: http://iscelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback