Här är uppdaterarN

Hejhej!
Idag har jag inte uppdaterat nånting. Varför? Jo, för att jag inte har gjort NÅNTING. Jag har legat i sängen och lyssnat på musik ända sen Minde for hem. Sen har jag ätit lite. Inget annat. Känns ju jättekul att blogga då liksom. Nope. Men imorgon ska jag väl försöööka få ihop ett par inlägg iallafall. Känner mig bara så otroligt opepp och oinspirerad... Kan bero på vädret eller att skolan börjar på måndag. Usch. Nej, nu ska jag gå och duscha, vi höres!
Hahaha, en ytterst smickrande bild på mig och Minde igår. Jag ser jättearg ut....

Kommentarer
♥ Skriven av: frida

Skulle jättegärna vilja veta vart minde köpt sin tröja :)

2011-08-18 @ 22:32:02
♥ Skriven av: Minde

HAHAHAHA crack hora bilden, hahah asså det stämmer ju jag ser ut som en sån, den här bilden stjäl jag nog :H

2011-08-19 @ 10:55:02
♥ Skriven av: minde

men egenterligen tänk dig mitt ansikte med smiket och håret, men med bar över del och ettlakan eller nå sånt, perfect picture !

2011-08-19 @ 13:07:50
♥ Skriven av: Anonym

såg dig, din mamma &LINNÉA och dom andra på maxi idag c:

Linnea& hennes chips :D

2011-08-19 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback