I miss you

Hellu!
Kom hem från bion för ett par timmar sen nu. Den var sorglig fast ändå jättebra. Jag grät inte som jag trodde att jag skulle göra, men nog blev man tårögd på vissa ställen. Det kan dock bero på att det var så mycket folk runt omkring och att jag inte gråter bland folk..

Men ni borde se den, det var en av de bästa svenska filmerna jag sett faktiskt.





Jag har precis färgat Lovisas hår förövrigt och ska väl snart gå och lägga mig. Kommer inte bli lätt att gå upp imorgon alltså.. Men jag lär ju. Godnatt ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: fanny

hej , såg &så filmen igår , sjukt bra , ;)<3.

sjukt bra blogg med , kolla min ;) <3.

2011-08-29 @ 13:02:31
URL: http://fannyjohanssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback