I'm back!

Heeeeeeej!
Nu är jag tillbaka efter den roligaste och bästa helgen i mitt liv! Musik & Motor är över för i år och jag kan knappt vänta tills nästa! Går inte att beskriva hur kul jag har haft, saknar allt redan.. ♥ Tack alla som gjorde helgen awesome!

Men nu är jag tillbaka! En vecka kvar till skolan och jag har så sjukt mycket ångest! Vart fan tog lovet vägen? Som jag har sagt tidigare så tycker jag att hela året har gått cepefort. Hoppas att resten går lika fort också isåfall så det händer lite saker igen. Nu är det ju i typ november eller senare som det händer saker.. Värsta långt ju D:

Men men, nu ska jag gå och fortsätta med det jag har gjort hela dagen. Det vill säga ligga i sängen och lyssna på musik. Asgött!

Förresten så såg jag idag att jag har exakt 600 vänner på facebook. Tyckte det var lite stört, trodde inte att jag kände så många. Men det gör jag, för jag lägger inte till folk jag inte känner/vet vilka det är. Moahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback