Kul kväll

Hejhej!
Igår blev det en helt oplanerad kväll/natt. När jag satt osminkad vid datorn med musik och bara lamade, så ringer Mindes mamma och frågar om jag vill komma bort med allergimedicin till Ida och sen stanna kvar på deras överraskningsfest dom hade för Mindes pappa. (Oh shit, världens längsta mening, haha). Men iallafall, eftersom jag inte hade något bättre för mig så fixade jag mig lite fort och drog bort dit. Då var klockan ungefär tjugo i elva. När jag väl kom dit sen så var det massa folk, musik, mat och annat trevligt. Jag fick kladdkaka (moahaha) och så satt jag och Minde och pratade lite. Sen drog dom igång musiken så vi dansade och hade allsång till hårdrock, haha. Vid klockan fyra var det bara några kvar och det började bli rätt segt, så jag och Minde gick hem till mig och somnade typ direkt. Men kul hade jag iallafall!


Nu ska jag nog gå och äta nåt, sen får vi se vad som händer. Vi höres!

Kommentarer
♥ Skriven av: Paula

Hej fin blogg!

2011-08-20 @ 16:05:59
URL: http://www.paulas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback