Lite svar mitt i natten då


Tack så mycket! Jadu.. hur gör jag? Jag har tränat och tränat och tränat. Så nu har jag inga problem alls med att måla min högra hand med min vänstra till exempel. Fast sen brukar jag trycka ner nagelbanden och börja ungefär 2 mm ovanför dom för att inte få nagellack på fingrarna.



När jag målar lösnaglar så brukar jag styla dom innan jag sätter fast dom. Det kan bli lite kladdigt ibland, men samma sak där, jag har gjort det så många gånger nu att det inte är så svårt längre.

Borde jag göra en video när jag typ målar naglarna eller stylar lösnaglar? Hade varit enklare att förklara då medans man visar. Säg till isåfall.

Nu är klockan halv fem på morgonen och jag ska väl dra mig till sängs nu. Är egentligen inte trött för fem öre, men jag lär ju kanske börja vända tillbaks dygnet när det bara är två veckor kvar tills skolan börjar.. Usch vilken ångest jag får när jag inser hur lite det är kvar av lovet..

Godnatt ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: ida

Ja, gör en video där du målar naglarna!! :)

2011-08-08 @ 10:21:17
♥ Skriven av: Elin

Ja, absolut! Gör en video när du målar naglarna. :)

2011-08-08 @ 14:47:17
♥ Skriven av: Anonym

VISAAA!

2011-08-08 @ 14:58:20
♥ Skriven av: Olivia

Jaa det skulle vart jättekul, och får väl säga som de andra, att det är jätteroligt att du börjat göra videos, tycker verkligen du är e superrolig människa att lyssna på och dina videos är verkligen roliga!! Satt ibland och skratta för mig själv på din sista video, för att jag typ är likadan!!!



ÅHHH DU ÄR SÅ HÄRLIG AMANDA!!!

Du är verkligen dig själv och du verkar vara en jätte söt och snäll person! :D

2011-08-09 @ 22:29:21
♥ Skriven av: lisa johansson

de va ju jag som fråga där (A) haha.

ja gör en video :)

2011-08-10 @ 01:35:53
URL: http://ljohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback