Off to Mora

Hejhej på er!
Ni verkar vilja se alla rum och sen lite av min garderob, lite smink och skönhetsprodukter. Såå, er önskan är min lag. Typ. Haha och sen tänker jag göra en video, vare sig ni vill eller inte, när jag berättar om mina "tvångstankar" och andra störda/random saker jag gör/kan. Insåg igår att jag är fan inte normal alltså. Kommer sitta och garva åt mig själv när jag berättar, mahaha.

Nu ska jag iallafall gå och fixa mig lite och sen ska jag och mami till Mora en snabbis. Så vi får se när videosen kommer upp och vilken jag gör först och lite sånt. Men jag ska försöka få upp en idag iallafall, annars blir det imorgon! Promise!


Haha bjuder på en ful bild jag tog med mammas dator för ett tag sen. :D

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Jaa vad spännande. :) Speciellt de där du själv kom på att du skulle berätta!!

2011-08-05 @ 14:51:54
♥ Skriven av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-08-05 @ 16:13:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

yeey, du publicerade inlägget 13.37 :D

2011-08-06 @ 00:25:51
♥ Skriven av: Anonym

hej amanda

2011-08-08 @ 08:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback