Sorry

Heeeeej och förlåt!
Senaste veckan har varit PACKAD! Jag vet att jag sa att det inte skulle gå två dagar igen, men alltså jag skojar inte, jag har knappt setat vid datorn överhuvudtaget. Jag har liksom först varit i skolan, gått hem, varit med Minde, inte varit hemma, kommit hem, duschat, somnat. Så har det sett ut i stort sett varenda dag. Drygt om ni frågar mig. Men kul med. Jag tänker inte gå in på VAD vi har gjort, men jag har iallafall inte haft tid med datorn.

Nu ligger iallafall Minde på en madrass bredvid mig och halvsover. Jag har just färgat och fixat håret lite. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra sen. Kanske drar vi ut på byn en stund, eller så blir det filmkväll här hemma bara. Vi får se. Känner att jag kommer somna tidigt ikväll iallafall.. Kanske. Beror på vad som händer.


Bild från i måndags

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback