Tiiiisdag

Hej!
Har kollat vad ni tycker nu och det hjälpte mig inte ett dugg, haha! Okej, kanske lite, men alla säger olika.. Men jag har ändå bestämt mig nu..... Och det blev..... BRUNT! Köpte färg igår så ikväll eller imorgon försvinner det röda. Det är ändå så drygt att underhålla färgen om man har rött hår och färga om typ var tredje vecka för att det blir så urtvättat. Såå nu hoppas jag att det blir bra med brunt igen. :)

I skolan idag så somnade jag på SOn IGEN! Gjorde samma sak förra veckan också.. Sen hade alla seriöst damp på franskan. Vet inte vad som hände.. Kul vare iallafall, haha.

Nu sitter jag här och tuggar tuggummi, suuuurprise? Kanske, men jag har blivit fett beroende av tuggummin. Inte bra. Ända sen Musik & Motor har det varit så. Sen har jag hakat upp mig på att säga "no shit?" eller "no shit sherlock" när saker är uppenbara. Sen säger jag också "skoja inte" om jag typ håller med.. Haha ååh, bara för att dom jag har umgåtts med de senaste dagarna säger så. Dumma dom.


Bild från Made in Älvdalen 2010

Nu ska jag gå och måla om mina naglar tror jag, eller nåt annat fjolligt. Typ som att platta håret eller bättra på mitt smink... Uuuuh vad tjejigt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback