Helgen

Hej!
Inatt sov jag dåligt. Kunde knappt somna fastän jag var jättetrött igår kväll. Sen vaknade jag ett flertal gånger mitt i natten och hade svårt att somna om.

Det blev ingen filmkväll varken i fredags eller igår. För i fredags var jag hos Nelly och åt chokladpudding med hela ansiktet, vi sminkade oss fult och camade med folk på chatroulette och omegle. Haha det var så fail, för först så hade vi inte fixat kameran när vi skulle börja chatta. Och så kommer det en söt kille som var 17 år och vi inser att vi ser ut som två monster. Så vi bah "Ehm.. can you wait for a second, have to fix the camera" typ. Och så säger han att han väntar, och vi kutar in på toa och tvättar bort våra extrema singelögonbryn och hitlermustascher! Haha men faktiskt så var han kvar sen när vi kom tillbaks och hade igång kameran.




Igår var jag med Nelly, Nicko, Alex, HK, Addaz och Katten. Vi satt först på Roma (en pizzeria) där alla killar åt, sen gick vi till City (en annan pizzeria) för att jag och Nelly skulle ha strips och beasås. Sen gick vi bara runt på byn. Väldigt ovärd kväll. Kom hem vid elva och gick typ och la mig en timme senare.


Just ja, spelade Mario Kart med Linnéa också innan jag for ut.

Vääääldigt ointressant inlägg kände jag att det här blev. Nu ska jag äta en av mina polkagrisar jag fick i paketkalendern. Åh, på tal om kalender.. har inte käkat chokladkalender på två dagar nu. Då får jag alltså öppna fyra! Jag har två chokladkalendrar, okej.

Kommentarer
♥ Skriven av: Bild/fotografier

Kolla in min blogg och kommentera min frågestund: http://bildfotografier.bloggplatsen.se så är du gullig! När tänkte du ha frågestund då?

2011-12-18 @ 18:53:40
URL: http://bildfotografier.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback