I have a dream

Dag 15 - Mina drömmar

Min dröm är nog att flytta till en stor stad, eller utomlands. Jag vill jobba med något jag tycker är kul, antingen foto eller smink alltså. Jag vill även ha mycket pengar så jag kan resa mycket. Platser jag vill besöka är bland annat Thailand, Paris, Karibien och USA.

Vet inte om det är så mycket mer, det är väl mina "livsdrömmar". Här och nu, just at the moment så vill jag ha en biljett till Peace & Love och gå på en till Lady Gaga konsert. Jag vill också shoppa och göra något riktigt roligt! Jag vill ha lika roligt som man hade när man var mindre, typ 2008 brukade jag och mina kompisar hyra en lokal och ha sova-över-partyn i. Vi var alltid ett gäng då som alltid var med, och vi hade jättekul! Nu är det inte lika enkelt att roa sig..


En random bild från ett av våra små partyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback