Ingen bild nu heller

Hej!
Som ni kanske ser så har jag bytt header. Vet inte om jag kommer behålla den.. Vill helst inte ha en svartvit blogg, tycker det är rätt tråkigt. Men färgerna som är i t.ex. rubrikerna, presentationen och nu headern passar ju inte ihop med varann heller så det spelar ingen roll. Tror nästan att jag ska fixa det nu efter att jag har blåst och plattat håret..

Ledsen för att det inte har blivit så mycket bilder och roliga inlägg idag, men jag och Minde var helt döda. Minde blev sjuk med feber och sånt (lite var pga igår när vi låg ute i snön) och jag har bara varit uttråkad och inte gjort nåt. Inte så kul att läsa om direkt.

Ett till inlägg dyker kanske upp lite senare där jag visar mina naglar.
Annars hörs vi imorgon!

Kommentarer
♥ Skriven av: Aggi

Skit snygg header!

2011-02-14 @ 19:31:09
URL: http://thelifeofagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback