Koll på läget

Heeeej!
Förlåt för att jag inte har bloggat något de senaste dagarna.. Så nu ska jag bortförklara mig lite, höhö. Igår var jag med Minde och helt oplanerat så for vi till Wäsa på tacobuffé och idag for jag, mamma och Linnéa också helt oplanerat till Mora efter skolan. Det blev lite shopping som jag visar bilder på imorgon.

Imorgon kommer jag iallafall ha fullt upp, typ. Först ska jag och Linnéa städa i vårat rum (även om det inte behövs lika mycket nu eftersom bästa Lovisa städade!!!!), sen ska jag vara lekledare på Evelinas pyjamasparty och sen ska jag vara "barnvakt" med Minde till Selvi. Så vi får se om jag hinner blogga nå, annars blir det väl på söndag.

Så nu har ni lite mera koll på läget och vad som händer. Jag ursäktar att det blir så lama inlägg utan bilder, men jag har inte orkat ta några. Och på VAD vet jag inte heller vad det skulle va.... Nej, nu säger jag hejdå och godnatt, hörs imorn ♥

P.S. Jag hjälpte Minde med en ny bloggdesign igår som ni kan se HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback