Luster White

Hej på er!
Idag ringde mobilen som vanligt vid sex. Men jag somnade om, och då hade ljushuvudet Linnéa ställt in snooztiden till 59 minuter? Bara för att hon hade sovmorgon och skulle upp senare, så då ringde alltså inte mobilen förrän vid sju. Och redan då insåg jag att jag inte skulle orka gå upp så jag brydde mig inte och somnade om istället. Sen kommer alla andra upp vid halv åtta typ. Och då skulle det vara en kvart kvar tills jag skulle gå, så istället struntade jag i skolan idag. Med andra ord skolkar jag. Men lika bra eftersom min och Millahs engelskaredovisning skulle suga om vi hade gjort den idag. Hon hade nämligen inte gjort klart sina stödkort. Och sen så hinner jag träna mer på tekniken tills nästa vecka istället.

Just nu sitter jag iallafall i sängen med datorn och har asont på min tunga! Jag skållade den när jag drack varm choklad och nu svider det som fan!

Men jag kan berätta en annan rolig sak (som iallafall jag tycker är bra), och det är att jag har fått en xperia x10 nu! Så äntligen har jag en fungerande mobil! Måste bara fixa in låtar och sånt, och vänja mig vid att det är touch..


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

2 frågor:

varför låter dina föräldrar dig skolka?

och förut sa du att touch sög, varför har du ändrat dig? och ett tips: köp inte sony ericsson nästa gång för de suger verkligen. inte ens de som jobbar på typ onoff och elgiganten rekomenderar det.

fin blogg btw

2011-02-15 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback