No more Diva

Hej gurkor.
Den här dagen har inte varit bra! Vi ska tydligen göra redovisningar överallt! Jag hatar det. Och bara för att vi förmodligen ska göra en imorgon så har jag setat i en timme på SO lektionen ungefär och skrivit och skrivit och skrivit lite till, bara för att få uppsatsen klar. Sen satt jag och Lotta på rasterna och gjorde klart planschen. Ful blev den också.

Förresten så har min dubbelring som det står "diva" på gått sönder också.. Ni vet den från Style by Tyra. Den har gått sönder förr en gång också så att hela texten ramlade av (?), men då gick det att limma fast. Men asså nu vet jag inte ens var andra delen är. Åh vad arg jag blir.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback