Yesterdays look





Såhär såg jag ut igår då. Det kändes jättekonstigt att sminka mig med ögonskugga igen. Jag har nämligen inte det i skolan längre och så sminkar jag mig oftast inte på helgerna, så det var jättelängesen. Jag saknar nästan att välja färger och sånt i paletterna på morgonen, men jag ska försöka vänja mig till att gå utan smink. Jag menar, varför gå upp tidigt på morgonen och "göra sig fin" till skolan, egentligen? Det finns ingen kille som är speciellt snygg som man inte vill vara ful inför heller så, det är rätt onödigt. Men ända sen jag började sminka mig har jag blivit så beroende, det går inte att sluta.

Känner ni igen er?

Kommentarer
♥ Skriven av: Jenny

Supersnygg sminkning! Skulle väldigt gärna kunna sminka lika bra som du gör.

2011-02-06 @ 21:47:33
♥ Skriven av: Sara

har du tips på någon bra sminkborttagning? :)

2011-02-07 @ 17:17:10
♥ Skriven av: Amanda♥

Wow du är as bra på att sminka!♥

2011-02-07 @ 20:57:28
URL: http://bymandizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback