Fråga som ständigt kommer upp

Nu tänkte jag ta upp en fråga jag hade fått om ifall Daniel var min pappa. Haha, svaret är nej. Det är pappas bror (Jörgens asså). Min biologiska pappa heter Jesper för er som missat det. Sen undrade hon ifall jag hade bra kontakt med honom. Svaret där är också nej. Senaste gången nu var annandag jul jag träffade honom. Vi hörs väl på sms ibland men oftast är det bara det. Jag kan inte säga att jag ser honom som min pappa direkt eftersom jag har växt upp med Jörgen, men det betyder inte att jag inte vill ha något med Jesper att göra.

Egentligen gillar jag inte att prata om det här för jag vet aldrig vad jag ska säga för att det inte ska låta som om jag gillar den ena mer än den andra. Hoppas ni förstår.

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

det är väl inget konstigt ifall du tycker lite mer om jörgen än om din biologiska pappa. du har ju som sagt växt upp med jörgen som din pappa o han är ju pappa till alla dina småsyskon. han verkar vara en väldigt väldigt bra pappa oxå :)



Men när du var liten... träffade du din pappa mer då? träffar din bror alex honom mer än dej?

2011-01-18 @ 17:49:11
♥ Skriven av: Jozzan

Säger du pappa till Jörgen?

Vet dina småsyskon att Jesper är din "riktiga" pappa?



Kramkram <3

2011-01-18 @ 18:08:00
♥ Skriven av: Anonym

Vilka av dina syskon har Jörgen som pappa och vilka har inte? För jag antar att alla har samma mamma? :)

2011-01-24 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback