Måndag igen då

Hej alla tjockisar!
Då var det måndag igen alltså. Kul. Den här dagen har varit riktigt fail har jag kännt. Mitt hår ser ut som fan så jag väntar bara på att Evelina och Olivia ska bada klart så jag kan få duscha. Men det kan ju ta sin lilla tid det med tydligen.

Anyways, jag längtar faktiskt tills imorgon. Och vet ni varför? Jo, vi ska äntligen åka skridskor på gympan, och nu slipper jag ha hockeyskridskor!!!! Jag gjorde en upptäckt och hittade ett par konståkningsskridskor i stl 40 (jag har 39 egentligen), men nu är det så att jag måste ha TRE jävla par sockor om dom ska passa. Jag menar, såå stora borde dom ju inte vara, men tydligen... Fast det spelar ingen roll, så länge jag kan åka utan att se ut som Bambi på hal is så är jag nöjd. :)

Nu ska jag glo lite på H&Ms hemsida och Gina Tricot och se om jag ska beställa lite kläder som jag kan köpa för mina födelsedagspengar jag får sen. Awesome! Ha det fint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback