Money Money Money

Hey ho, let's go! Närå, men tja.
Idag fick jag veta hur mycket jag får i betalt sen jag städade i Sälen. Riktigt nice kan jag ju säga. Så imorgon blir det av att köpa hårfärg!!! Jag ska isåfall även färga mitt löshår - och blir det fail så får det bli det. Då slänger jag skiten, jag har ändå haft det i snart ett år (köpte det i maj förra året) och det börjar ändå vara så slitet. Men om det hjälper med färg så blir det fint.

Annars då? Jag känner att jag har blivit duktig i skolan. Jag gör matteläxa numera, jag har läst två böcker på mindre än två veckor och jag liksom anstränger mig mer! Vi gör en grej på svenskan som jag faktiskt vill ska bli bra. Vi ska välja något/någon att skriva och berätta om. Och vill man så får man ha bilder och sånt i powerpoint som man visar samtidigt som man berättar. Jag ska berätta om Lady Gaga. Det blev enklast så. Och på tal om Gaga så kommer hennes nya låt (Born this way) ut den 13e februari för er som missat! Själva albumet kommer ut den 23e maj.

Nej hörrni, nu ska jag gå och starta min dator så jag kan ladda hem en film...höhö.

Muppigt inlägg btw, men shit the sameeee! :D

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

vilken film??

hur mycket pengar fick du??

Älskar din blogg! <3

2011-01-26 @ 19:57:51
♥ Skriven av: Anonym

Heej!

vilken film ska du ladda ner??

hur myckett pengar fick du??

älskar din blogg! <3

2011-01-26 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback