Music

Hejhej!
Skolan idag var inte det roligaste som har hänt mig. Endast en lektion var rolig och det var NOn. Bara för att vi började med sex och samlevnad och alla skrattade åt Karin för hon såg så lidande ut, haha. Men annars var det rätt drygt.

Jag har också kommit fram till att jag har så dålig musik, allt är så uttjatat. Mikrofonkåt var väl den senaste låten jag började lyssna på (tror jag), även om jag tycker att den är väldigt bra så börjar även den bli sönderlyssnad.. Men jag såg på förstasidan på Spotify att Avril Lavigne hade en ny låt, What the hell (spotifylänk). Den var faktiskt bra, fast jag har bara hört den två gånger än så länge. :)



Förresten, den var någon som undrade hur jag målade mina lösnaglar, alltså ifall jag sätter fast dom först och sen målar, eller gör det innan. Och faktiskt så målar jag och gör klart dom helt innan jag limmar fast dom.

Kommentarer
♥ Skriven av: Minde

Du amandy ;D hon släpper ett helt album till what the hell sen i typ april eller nå ;)

2011-01-10 @ 17:03:17
URL: http://mindelok.blogg.se/
♥ Skriven av: Vilma

Hur sjutton kan du få dom att vara still:O????

2011-01-10 @ 17:28:44
URL: http://vilmasahlin.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

Det skulle vara jättekul om du ville visa bilder på hur det ser ut i erat nya hus :)

2011-01-11 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback