Random bilder från mobilen


Här är en bild från när jag och Linnéa fick uppdraget att lägga ALLA kläder i stora sopsäckar då vi skulle ta dom till huset. En säck för varje person alltså. Och här är det "bara" den ovikta tvätten som fortfarande låg i IKEA kassar.. vilket råkade vara 12 stycken (!), sen skulle vi ta alla kläder från garderoberna också. Det tog tid kan jag lova.

Noeeeeel på bild! Jag, Linnéa och Matilda var hemma och passade alla små barn här en dag när mamma var i lägenheten och tog de sista grejerna och pappa var på jobbet. Så vi tänkte att vi då skulle gå ut med alla små och gå till lassisbacken för att åka pulka/bob/madrass/tefat, whatever, och jag kan säga att det var asjobbigt att gå dit! Vi fick lov att dra alla små som inte orkade gå, alltså Isac, Noel och Theo. Matilda följde inte med ut så jag drog tvillingarna och Linnéa Theo. Fattar ni hur tungt det var!? Och sen när vi skulle hem så blev Evelina sur över en grej så jag fick lov att dra henne och Noel hem. Jag menar, hon är sju år snart. Och så satt hon på den segaste bobben som knappt gick att dra ändå.. Det gick ännu tyngre än vägen dit! Fast det var en rätt kul dag ändå.

En till bild på mig sen julafton.. Ser dock lite vindögd ut på ena ögat, höhö.

Kommentarer
♥ Skriven av: Moa

Hej, jag undrar bara om din mamma har tagit bort sin sida tiobarnsmamma.se? för det går inte att gå in där. Hejdå :)

2011-01-09 @ 11:32:22
♥ Skriven av: Elin

Vad är det för lägenhet? Bor ni inte i hus längre? Hittade din blogg idag så hänger inte riktigt med.

2011-01-09 @ 16:14:52
♥ Skriven av: Lina :)

Åh! Jag älskar folk som säger 'Bob' :D Här i Stockholm säger alla Snowracer, det låter så löjligt... xD

Bob låter härligare! :)))

2011-01-11 @ 18:21:26
URL: http://litegult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback