Tråkigt inlägg

Ciao!
Uuan vad kallt det är ute idag! -17 var det imorse när jag gick till skolan, men eftersom det har varit plusgrader nu i några dagar så är det ju så fuktigt ute och kylan liksom "kryper under kläderna". Som i Stockholm till exempel. Dom kan ju ha -5 och det känns kallare än om det är -20 här, bara för fukten. Men aja, till saken, jag hade täckbyxor när jag gick till skolan. Haha, kände mig asful men jag frös inte så mycket som jag skulle ha gjort utan iallafall.

Just nu är jag hungrig. Just ja, på tal om mat. Jag gick med i en grupp på Facebook om att man skulle strejka mot skolmaten idag. Tror ni det funkade? Inte i våran skola iallafall. Jag åt till och med fast det var soppa, vilket jag inte vanligtvis brukar. Plus massa mjukmackor.

Alltså, vilket ointressant inlägg. Ursäkta för att ni måste läsa min tråkiga vardag hela tiden. Men asså, jag gör ingenting förutom att göra mina läxor och vara på mitt rum typ. Men jag ska väl börja på den där jäkla designen nån dag också, men när internet äntligen hade slutat dampa så skulle såklart Isac (eller vem det var) välta mammas dator så den inte gick och starta.. Suck, men designen kommer. Och bilderna på huset också. Håll ut!

Ni får ingen bild för att jag är så tråkig, over and out.


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

har din mamma o jörgen vart nära på att gå isär? läste på hennes blogg att hon hade en lägenhet som hon inte behövde längre...



Grymt fint hus ni har föresten. stort! skönt att ha så gott om plats :)

2011-01-20 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback