Bad Update

Tjoho!
Här har jag inte uppdaterat på flera dagar. Så nu tänkte jag dra lite snabbt vad jag har gjort de senaste dagarna.

Torsdag: Vi åkte hem från By och var på Leksand Sommarland hela dagen. Sen när vi kom hem så for jag och Minde på Boggberg.



Fredag: Jag var med Minde som sov hos mig och vi for på Boggberg igen.

Lördag: Jag fick beslutsångest ifall jag skulle åka till Särna eller inte, men det slutade med att jag och Minde for på Ica och köpte chips, dipp, vindruvor och dricka och kollade på film resten av dagen. Vi såg Ramona and Beezus, New Moon och Eclipse. Åh jag måste bara få säga hur jävla söt Ramona var alltså! Hela filmen var jättebra, den är en av mina favoritfilmer numera, men seriöst, Ramona. Jag vill ha ett barn som henne, haha. Nån av er som sett den filmen?




Idag har jag inte gjort nånting. Jag och Minde har setat och pratat typ hela dagen bara. Fast nu är jag ashungrig! Vi ska grilla men det tar så lång tid, orkar inte vänta!

Kommentarer
♥ Skriven av: Elin

Ja, den filmen är riktigt bra! Och ja, Ramona är så himla söt! :')

2011-07-31 @ 20:34:42
URL: http://wickmanelin.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

Jag trodde den där tjejen var Linnea!! :o jag tänkte: oj vad fin bild du fotat på Linnea.. och..? vem är de? äre typ någon av dina lillasystrar.. olivia?

2011-07-31 @ 21:20:11
♥ Skriven av: hannah

joey king ;)

2011-08-01 @ 20:01:27
URL: http://hannahlinnnea.blogg.se/
♥ Skriven av: Simone

Det är ablolut min favoritfilm också

2011-08-01 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback