Fint hår yao

Shit vad trött jag är. Jag kunde inte somna inatt, låg vaken till säkert fyra.. Det var varmt och ljust också för den delen. D:

Nu ska jag gå och duscha tror jag, MÅSTE FÅ FIXA MITT HÅR! Haha det har sett ut som fan sen i fredags typ.. Har inte orkar tvätta det sen dess så det är halvt trippeltångat och frissigt bara för att det regnade på Boggberg.. Hehe inte så fint. Sen har jag haft det uppsatt (och då kan ni ju tänka på att mitt hår är kort så allt går inte att sätta upp så hälften hänger ner typ) och sovit med det och ÅÅÅÅH. Jag ska duscha. Tack och hej.


Kommentarer
♥ Skriven av: Jennifer

Fin blogg!! :) titta gärna in min. KRAM!

2011-07-05 @ 12:10:19
URL: http://jcapdevila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback