Help me!

Just ja, jag glömde skriva en sak i förra inlägget. Men jag behöver hjälp med en sak. Jag kan inte bestämma vilken "filmserie" jag ska kolla på.

Här är alternativen:
- Pirates of the Caribbean
- Harry Potter (tror vi har alla)
- Twilight
- Millennium triologin (var så jäkla längesen)
- Flyg 29 saknas (tar med den också även om det är en tv-serie)
- Pokémon (problemet här är att jag måste kolla i vilken ordning avsnitten kommer, dom var tydligen i oordning när jag laddade hem dom)

Pirates och Harry Potter känns ju mest aktuella nu när de nya har kommit ut. Fast Breaking Dawn kommer ju ut sen den med.. Men är det någon som vet när? Har inte riktigt koll på den filmen faktiskt..



Annars, om jag inte kollar på någon serie så har jag lite andra förslag.
- Never say never
- Ramona and Beezus
- Hannah Montana: the movie
- Princess Protection Program
- Mean Girls 2
- Super Sweet 16: the movie

Haha, ja jag vet att det är en Disney Channel stjärna i typ varje film, men whatever. Jag kan faktiskt erkänna att jag älskar Hannah Montana och kan alla hennes låtar utom typ 15 stycken.. Höhö.



Men jaaaa, kommentera vilken serie ni tycker är bäst och sen kanske vilken film ni tycker är bäst. Då blir jag glad hest!


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Heej!!jag tycker du ska se på flyg 29 saknas eller never say never/ ha det bra kram

2011-07-11 @ 21:15:37
♥ Skriven av: gunnel

Breaking dawn kommer i november :) Kommer inte riktigt ihåg vilket datum? 18:onde typ :P

btw, jag äääääälskar din blogg!

2011-07-12 @ 23:06:53
♥ Skriven av: :)

harry potter är ett måste!!!:)

2011-07-13 @ 00:14:08
♥ Skriven av: Blondie<3

Twilight&Hannah Montana: the movie:)<33

2011-07-13 @ 20:20:12
♥ Skriven av: Fanny

lätt TWILIGHT,:DD

fast aa, om man ser filmerna 2 ggr per dag som jag så blir dom nog lite långtråkiga sen :DD<33

jag är BESATT,

och kan inte vänta tills den 18 november !!! breaking dawn baby :DDD

HAHA,btw, älskar din och din systers blogg ! (Y)

2011-07-16 @ 16:09:23
♥ Skriven av: Hevanov

Jag tycker om Twilight och Pirates of the Caribbean,sen älskar jag förståss Mean Girls,har sett 1:an men 2:har jag inte sett.

Ha det gött!

2011-12-31 @ 00:15:24
URL: http://hevanov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback